Mă numesc Alexandra Lavinia Rogozea. Sunt psiholog și lucrez din septembrie 2006 cu copii, adolescenți și adulți.
Servicii oferite
- Evaluare logopedică copii, adolescenți și adulți;
- Logopedie copii;
- Logopedie adolescenți;
- Logopedie adulți;
- Evaluare și completare fișa psihologică, anexa 8 pentru încadrare în grad de handicap copii.
Publicații
Găsiți aceste publicații la Jucării Vorbărețe jucarii-vorbarete.ro
- Rogozea Alexandra Lavinia – “Întrebarea DE CE“, Editura Cartea în Culori, București 2021;
- Rogozea Alexandra Lavinia – “Să pronunțăm corect cu palatograme”, Editura Cartea în Culori, București 2018;
- Rogozea Alexandra Lavinia – “Sunetul și litera X“, Editura Cartea în Culori, București 2018;
- Rogozea Alexandra Lavinia – “Culegere de exerciții pentru recuperarea afaziei”, vol I și II, ediția a II-a, revizuită și adăugită, Editura Cartea în Culori, București 2017;
- Rogozea Alexandra Lavinia – “Culegere de exerciții logopedice ilustrate: pronumele, verbul, întrebările“, Editura Cartea în culori, Bucuresti 2016.
Articole de specialitate
- Copilul nu vorbește? Întârzierea în dezvoltarea limbajului, alalia, apraxia verbală
- Recuperarea pacienților cu afazie – informații și recomandări pentru familie și prieteni
- Diferențierea sunetelor R – L în pronunție, scris și citit
Atestate de liberă practică emise de Colegiul Psihologilor din România
- Atestat de psiholog cu drept de liberă practică în Psihologie clinică, practicant autonom;
- Atestat de psiholog cu drept de liberă practică în Psihopedagogie specială, specialist autonom.
- Atestat de psiholog cu drept de liberă practică în Psihoterapie analitică, practicant autonom;
Studii și cursuri de specializare
- Master Psihoterapie analitică, Universitatea Spiru Haret Bucureşti, 2008;
- Facultatea de Psihologie, Universitatea Hyperion, 2011;
- Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Secția Psihopedagogie Specială, Universitatea București, 2006;
- Formare Consiliere pentru copil şi familie, organizat de Fundaţia Internaţională pentru Copil şi Familie, recunoscut de Ministerul Sănătăţii Publice, 2007;
- Ateliere formative de Consiliere analitică, organizate de Asociația Română de Psihologie Analitică, 2008.
Seminarii, conferințe și cursuri de formare continuă în psihologie clinică cu formatori români (Arman Veleanovici, Gabriela Dumitriu, Elena Otilia Vladislav, Geanina Cucu-Ciuhan, Corneliu Irimia, Cristina Popov) și străini, 2013 – prezent:
- “Evaluarea copilului în situații de abuz, neglijență sau divorț”,
- “Evaluarea clinică a copilului și adolescentului cu ajutorul tehnicilor proiective; Utilizarea mijloacelor expresiv-creative (desen, modelaj, joc cu marionete, colaj) în evaluarea clinică și psihoterapia copilului, adolescentului și familiei”;
- “Neuropsihologia și tulburările de limbaj”;
- „Simptomele psihotice la copil: strategii de psihodiagnostic și intervenție clinică și educațională”;
- “Dislexia, disgrafia și discalculia”;
- “Abordări contemporane ale traumei”
- “Hiperactivitatea cu deficit de atenție: evaluare clinică și educațională, diagnostic diferențial și program de intervenție”
- “Programe de intervenție în psihologia clinică a copilului: de la conceptualizarea cazului la design și implementare”
- “Tehnici de relaxare și mindfulness pentru copii și adolescenți”
- “Studii de caz în psihologia clinică a copilului și adolescetului”
Seminarii și cursuri de formare continuă în consiliere psihologică-analitică și psihoterapie analitică organizate de Asociația Română de Psihoterapie Analitică cu formatori români (Mihaela Minulescu, Maria Tănase Mânzat, Iulia Feordeanu, Matei Georgescu) și formatori străini, membri ai International Association for Analytical Psychology (Verena Kast, Bradley TePaske, Dvora Kutchinski, Yehuda Abramovitch, Luigi Zoja, Jan Wiener, Angela Connolly, Avi Baumann, Maria Chiaia, Tristan Troudart, Michal Troudart, Murray Stein, Joseph Cambray, Lauren Cunningham, Carlo Ruffino, Elvira Valente, Hannah-Valeria Grishko, Ulrike Hinsch, Milvia Talamini, Lionel Corbett), 2010 – prezent:
- “Dileme etice în psihoterapie”,
- “Relația analitică. Transfer și contratransfer”;
- “Dezvoltarea eului în perioada copilăriei”;
- “Rolul tatălui”;
- “Reflecții asupra implicațiilor sincronicității clinice și culturale”;
- “Relația primară – Evaluarea traumei și intervenție terapeutică”;
- “Aspecte specifice complexului și arhetipului patern în analiza jungiană”;
- “Perspective analitice și psihanalitice asupra viselor”;
- “Condiția de dependență în conduitele adictive. Abordare terapeutică”;
- “Masochismul – o perspectivă jungiană”;
- “Arhetipul mamei și al tatălui”
- “Jocul ca intermediar între conștient și inconștient”
- “Adolescența. Ritualuri de trecere”
- “Abordări psihologice, psihodinamice și jungiene ale răului”
- Formare în Sandplay Therapy (Terapia prin jocul cu nisip) 2012-2021: “Introduction to sandplay therapy”, “What is hidden behind the method of SandplayTherapy?”,“Feminine and masculine. Jungian psychotherapy and sandplay therapy as psychotherapies grounded in the feminine principle”, “Sandplay therapy and fairytales. Transgenerational aspects in sandplay therapy”, “Hero’s journey – finding the treasure within”, “Animal as symbol and instinct – embodied presence in sandplay”, “General concepts on psychic energy in jungian psychotherapy and its manifestation in the sand”, “Psychosomatics and somatic countertransference in sandplay – a jungian perspective”, “Introduction to jungian / kalffian sandplay. Theoretical considerations”, “Developmental disorders. Clinical cases and theoretical aspects”, “Sandplay therapy and analytical psychology. Fundamental concepts”, “Transfer, countertransfer and co-transfer in sandplay”, “Working with the symbolic function in analysis through the transference and countertransference, from dreams, sandplay and active imagination”, “Clinical sandplay”