Mă numesc Alexandra Lavinia Rogozea. Sunt psiholog și lucrez din septembrie 2006 cu copii, adolescenți și adulți.
Servicii oferite
– Logopedie pentru copii, adolescenți și adulți
– Psihoterapie analitică și consiliere psihologică individuală pentru copii, adolescenți și adulți
Publicații
– Rogozea Alexandra Lavinia – “Întrebarea DE CE“, Editura Cartea în Culori, București 2021;
– Rogozea Alexandra Lavinia – “Sunetul și litera X“, Editura Cartea în Culori, București 2018;
Articole de specialitate
Psihoterapie și consiliere psihologică
– Coșmarurile la copil și la vârsta adultă
– Basme, povești și povestiri pentru copiii mari și mici
Logopedie
– Copilul nu vorbește? Întârzierea în dezvoltarea limbajului, alalia, apraxia verbală
– Recuperarea pacienților cu afazie – informații și recomandări pentru familie și prieteni
– Corectarea pronunției sunetelor
– Bâlbâiala, recomandări pentru părinți
– Tulburarea pronunției sunetului H
– Diferențierea sunetelor R – L în pronunție, scris și citit
Formarea mea ca psiholog
Atestate de liberă practică emise de Colegiul Psihologilor din România:
– Atestat de psiholog cu drept de liberă practică în Psihoterapie analitică și în Consiliere psihologică – analitică, practicant autonom;
– Atestat de psiholog cu drept de liberă practică în Psihopedagogie specială, specialist autonom;
– Atestat de psiholog cu drept de liberă practică în Psihologie clinică, practicant autonom.
Studii și cursuri de specializare:
– Master Psihoterapie analitică, Universitatea Spiru Haret Bucureşti, 2008;
– Facultatea de Psihologie, Universitatea Hyperion, 2011;
– Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Secția Psihopedagogie Specială, Universitatea București, 2006;
– Formare Consiliere pentru copil şi familie, organizat de Fundaţia Internaţională pentru Copil şi Familie, recunoscut de Ministerul Sănătăţii Publice, 2007;
– Ateliere formative de Consiliere analitică, organizate de Asociația Română de Psihologie Analitică, 2008;
– peste 500 de ore de analiză personală.
Cursuri și seminarii de formare continuă și perfecționare:
– Seminarii și cursuri de formare continuă în psihoterapie analitică organizate de Asociația Română de Psihoterapie Analitică cu formatori români (Mihaela Minulescu, Maria Tănase Mânzat, Iulia Feordeanu, Matei Georgescu) și formatori străini, membri ai International Association for Analytical Psychology (Verena Kast, Bradley TePaske, Dvora Kutchinski, Yehuda Abramovitch, Luigi Zoja, Jan Wiener, Angela Connolly, Avi Baumann, Tristan Troudart, Murray Stein, Joseph Cambray), 2010 – prezent, pe următoarele tematici: “Dileme etice în psihoterapie”, “Relația analitică. Transfer și contratransfer”; “Dezvoltarea eului în perioada copilăriei”; “Rolul tatălui”; “Reflecții asupra implicațiilor sincronicității clinice și culturale”; “Relația primară – Evaluarea traumei și intervenție terapeutică”; “Aspecte specifice complexului și arhetipului patern în analiza jungiană”; “Perspective analitice și psihanalitice asupra viselor”; “Condiția de dependență în conduitele adictive. Abordare terapeutică”; “Masochismul – o perspectivă jungiană”;
– Formare în Sandplay Therapy (Terapie prin jocul cu nisip) cu formatorii Lauren Cunningham, Maria Chiaia, Carlo Ruffino, Elvira Valente, Hannah Valeria Grishko, Ulrike Hinsch, Milvia Talamini, Michal Troudart, Anke Seitz, Marina Ionescu, 2012-2021;
– Participare la workshopuri de dezvoltare personală prin metoda jungiană Authentic Mouvement (Mișcare Autentică), organizate de Antonella Adorisio, formator I.A.A.P. (International Association for Analytical Psychology), 2013-2016;
– Seminarii, conferințe și cursuri de formare continuă în psihologie clinică cu formatori români (Arman Veleanovici, Gabriela Dumitriu, Elena Otilia Vladislav, Geanina Cucu-Ciuhan) și străini pe următoarele tematici: “Evaluarea copilului în situații de abuz, neglijență sau divorț”, “Evaluarea clinică a copilului și adolescentului cu ajutorul tehnicilor proiective; Utilizarea mijloacelor expresiv-creative (desen, modelaj, joc cu marionete, colaj) în evaluarea clinică și psihoterapia copilului, adolescentului și familiei”; “Neuropsihologia și tulburările de limbaj”; „Simptomele psihotice la copil: strategii de psihodiagnostic și intervenție clinică și educațională”; “Dislexia, disgrafia și discalculia”;
– Formare în Pneuma System Therapy, organizată de Inkarri Multicultural Association și A.R.P.T., modulul I “Cunoașterea interioară”, modulul II “Arta de a trăi”, modulul III “Paradigma autocunoașterii”, modulul IV “Universul transpersonal”, modulul V “Cartografierea conștiinței”, modulele I și II de “Analiza viselor”, 2015-2017.
– Alte formări continue în psihologie clinică și psihoterapie: “Abordări contemporane ale traumei” organizată de Centrul Self, formatori români (Corneliu Irimia, Cristina Popov).
Membră
– Colegiul Psihologilor din România;
– Asociația Română de Psihologie Analitică.